:.salamesrabadie selamanya.:

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan...

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarokatuh..

Ya Allah... dah bersawang, habuk dan segala bagai dah kan blog aku ni.. terima kasih pd yg masih sudi menjenguk, melawat dan baca blog ni.. lama rasenya tak bercorat coret disini.. ada yg rindu tak nk baca? hehe.. mesti ada yang tertanya2 nape la lama tak ber'update' blog ni.. aku sendiri xde jawapannya hihi.. hajat dihati banyak yg ingin dikongsikan..tapi ape kan daya masa tak mengizinkan utk mencoret disini.. diharap bermula saat ini aku akan cuba utk meluangkan masa utk berblog.. harap korang tak busan ye baca storey morey aku nanti :) ok let start the storey..

Alhamdulillah! esok dah nak masuk tahun baru hijrah.. makanya buku lama akan ditutup dan bermula la buku baru.. Salam Maal Hijrah buat semua! Oleh yg demikian marilah kita sama2 berazam agar ape yg diingini tercapai dan dimakbulkan serta dipermudahkan urusannya utk tahun ini..yg mana azam yg masih tertunggak tu, terpaksa lah dibawa ke tahun ini dengan harapan supaya ianya dapatla ditunaikan..aminn. Dikesempatan ini juga aku ingin memohon maaf seandainya ada salah silapku samada dari segi fizikal mahupun rohani. Harap dapatla dimaafi. kita manusia takkan terlepas dari melakukan kesilapan kan, yg penting kita ikhlas memohon maaf dan sentiasa memaafkan orang lain..

Ok ini doa akhir tahun yg perlu kita baca apabila masuk nya waktu asar sehingga sebelum masuknya waktu maghrib.


Manakala ini pula doa akhir tahun yg akan dibaca apabila masuk nya waktu maghrib bersamaan dengan 1 Muharam.


Moga dgn info ini dapatla kita sama2 berdoakan disamping berazam untuk menjadi lebih baik dari tahun yg sebelumnya. Semoga bertambah jua amalan2 yg baik supaya sentiasa diredhai Allah hendakNYA.






2 comments:

Salam maal hijrah my dearest best fren.....
Selalu2 la update blog yer, kawan ko ni sentiase rajin nk baca & tahu kisah ko...hihiiii

hehe tq ieda.. yerla tgh amik mood nk berblog semula la ni.. rerajin la jenguk k kat sini.. hehe

Blog Widget by LinkWithin