:.salamesrabadie selamanya.:

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan...

ni lah kereta baru saya..
chantekkk tak?? sgt xcited bile nk naik..
abis saya round semua tempat..
kuat betol kereta ni yerr, lompat², goncang²..enjut² xde pape pun..
kukuh betol.. mcm ada spring je..
best lah.. suka sgt!!
saya mmg x reti dok diam nie..
tapi itew hanya sementara aje..
masa nie saya dah ngantuk sgt..
yg saya tahu hanya nk susu ummi je time ni..
pastu nk tituuunnn...
okla enjoy to view my pic!!
tq ummi & papa for my new car!! really like it!!
(konon ni la agaknya yg irfan ckp bila dpt walker dia tu!! ehehe)









::p/s::

2 comments:

hi iewa. Mya nie.. lama tak dengar khabar! Ohh.. baby iewa dah besar.. Tak semoat tgk ari tu!!! Dah nak berjalandah rupanyer!

amboi.. memang cantik lah kete baru ni.. bg fatin pinjam bleh??

Blog Widget by LinkWithin