:.salamesrabadie selamanya.:

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan...

sejak semalam aku dah mula bercuti. bercuti menghitung hari kelahiran bayiku yang ke-2.. x larat rasanya nk ke pejabat. di pejabat mmg aku seronok nk bekerja tp nk ke pejabat tu yg aku x larat tu. sbbnya aku dah x larat nk drive, memandangkan perut ku dah semakin membesar hingga stering kereta pun mencecah perutku. kaki plak sembab, plak lagi keretaku manual, ada ketika tu bila jln yg terpaksa aku tempuh jem plak.. dgn kaki2 ku jgk seakan kejang gitu.. nasib x teruk, masih bole dikawal. so, sblm berlaku perkara2 yg tidak diingini.. hubby ku dah berkali2 berpesan supaya mengambil cuti awal sblm bersalin. memandangkan pejabat aku tiada peruntukan cuti sblm bersalin, maka aku pun terpaksala mengambil mc dr klinik. plak tu klinik tmpt aku buat checkup ni x bole bg mc panjang... aku terpaksa jugala tiap 2hari ke klinik semata2 utk mengambil surat mc selagi aku belum bersalin. heyy x sabar menanti kelahiran bayi ke-2 ni. moga allah mempermudahkan segala urusanku sewaktu bersalin nnt. doakan agar semua berjalan lancar, selamat & sihat hendaknya. Aminnnn......

7 comments:

insyallah, syah doakan agar akak & babay chat hendaknye...mesti baby akak comel kan...maknye pun cute...

fiesyah,
tq mendoakan kesejahteraan akak.. nice to meet u..

hai iewa..baru tau ttg blog ko ni..ooo..tgh mghitung hari dah..lama tak dengar cite..rupenye dah nak dpt 2nd baby...boy ke girl?

iewa,
dah bersalin ke lum? hehehe.

iewa, syiok la dah ada 2 baby kan..moga ko dipermudahkan urusan k. jgn soping baju baby lg. udah cukup yg kat jakarta ari tu. hehehe

fuadnis,
hi anis, tuhla mmg lama x dgr khabar kan..aku suka je baca blog korg sume, cuma x drop comment je.. bb aku ko rase2 boy ke girl?? hahahha.. wait & c je la bila kuar nnt.. x kisahla la janji bb sehat & selamat sumenya.. ko jaga diri ye anis..

dyla,
blum bersalin lg la dyla, dah delver nnt confirm bgtau punya la.. ekeke kat jakarta aritu mana sempat shopping baju bb, mmg x byk shopping baju bb kali ni.. sekadar yg patut je la.. jgn membazir (konon je kan) hehehe tq memdoakan aku..

iewa oh iewa...
apakah khabarmu disana?...

tunfrida,
hi normi, iewa alhamdulillah sihat je. normi ape citer?? iewa slalu je baca blog normi tu. tq ye normi drop by comment kat sini. slalu2 la jengah blog iewa ni ye. take care!

Blog Widget by LinkWithin