:.salamesrabadie selamanya.:

Semalam adalah kenangan, hari ini adalah kenyataan, esok adalah harapan...

heyyyyy.... fening kepala dibuatnya...

dek kerana inginkan layout yg baru, bila jumpa yg cantik.. sgt teruja nk menukarnya..
tp aku lupa.. lupa nk buat backup apa yg ada dlm side bar blog sebelum ni..
alamatnya, aku kena buat semula yg baru...

sgt pening & amat meletihkan.. nmpk mcm senang.. tp x semudah yg dijangka..
almaklumla aku pun masih baru lg dlm dunia blog ni..
so, apa pendapat korg gn layout blog aku yg baru ni..
bg aku ianya simple, clear & senang nk maintain...

byk yg aku nk update.. tp terpaksa pending dulu..
ni sume psl teruja nk tukar layout yg baru ni la...
erm so, kena beringat sebelum membuat keputusan...
padan la muka aku!!! :lol

okla happy viewing!!!

0 comments:

Blog Widget by LinkWithin